niedziela, 19 lutego 2017

Zrób to sama-Olejek do masażu pobudzający libido



Często spadek libido jest związany z silnym stresem albo nadmiarem problemów.  Dziś chciałam Wam zaproponować naturalną metodę, żeby się z tym uporać. ;)

Od kilku lat stosuję olejki eteryczne w swojej pielęgnacji i w celach leczniczych. Nie muszę przypominać, że  mają wspaniałe właściwości. Pamiętajcie jednak, że są to mieszanki o wysokiej zawartości substancji roślinnych i nie powinny być stosowane bezpośrednia na skórę, bo mogą powodować podrażnienia. Należy ich też unikać podczas ciąży, szczególnie w pierwszym trymestrze oraz w okresie karmienia piersią. Należy uważać i dokładnie zapoznawać się z właściwościami różnych olejków.


Do naszej mieszanki będzie nam potrzebny olejek ylang-ylang, który jest znanym afrodyzjakiem. Pochodzi z Filipin i w tłumaczeniu oznacza "kwiat kwiatów". Jego zapach jest więc kwiatowy, słodki i egzotyczny. Ma on właściwości antyseptyczne i uspakajające, można go również stosować w leczeniu depresji. Kosztuję od kilku do kilkunastu złotych. Kupicie go w aptece bądź w sklepie zielarskim.



Poza tym będzie konieczny bazowy olej roślinny na przykład jojoba, do którego dodamy 1/4 ylang-ylang. Mieszamy więc te dwa składniki. I gotowe!

Gwarantuję, że masaż tym olejkiem rozluźni ciało i pobudzi wasze zmysły. Może być stosowany przez Panie i Panów. ;) Podobno w Indonezji rozrzuca się płatki tego kwiatu na łożu nowożeńców, bo się wierzy się, że ta roślinna nie tylko jest silnym afrodyzjakiem, ale także łagodzi złość i zazdrość.  :)

Znacie ten olejek? Z przyjemnością poczytam, jakie są Wasze sprawdzone olejki do aromaterapii.



9 komentarzy

  1. Czasem za niewielkie pieniądze można mieć coś niesamowicie skutecznego - takie są zalety naturalnej pielęgnacji :) Jeszcze nie spotkałam się z tym olejkiem, ale może kiedyś na potrzeby masażu coś pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki! :) Miło mi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego olejku, ale lubię oleje za ich wielofunkcyjność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis, ale tego typu metody niestety często nie okazują się wystarczające... Doskonale wiem o czym piszę, ponieważ próbowałem chyba wszelkich sposobów mających podnieś libido... Z problemem tym uporałem się dopiero za sprawą pewnych poleconych mi specyfików, które okazały się strzałem w dziesiątkę! Suplementy diety na potencje polecam z czystym sumieniem wszystkim mężczyznom, którzy chcą cieszyć się życiem;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall