wtorek, 31 stycznia 2017

Podkład mineralny Annabelle Minerals



Dziś chciałam Wam przedstawić podkład, który jest moim ulubieńcem od ponad 3 lat. 
Jeśli chcielibyście się przerzucić na minerały, a wciąż poszukujecie dobrego produktu w rozsądnej cenie, zapraszam do lektury! :)  

Jakiś czas temu napisałam post o trzech firmach, które oferują naturalny makijaż w atrakcyjnych cenach. W moim zestawieniu znalazła się polska firma Annabelle Minerals. Dziś recenzja ich podkładu, bo gwarantuję Wam, produkt jest godny uwagi!
Tak jak już pisałam wcześniej, marka jest obecna na rynku od 5 lat. Kilka lata temu  trafiłam całkiem przypadkowo do ich warszawskiego salonu przy ulicy Mokotowskiej.


Wtedy nie miałam jeszcze pojęcia o kosmetykach mineralnych. Byłam już posiadaczką eko kolorówki, ale wciąż szukałam idealnego podkładu.
Ciężko mi było znaleźć idealnego pasującego koloru dla mojej karnacji. Niestety w Europie gama kolorystyczna kosmetyków do twarzy jest bardzo okrojona. Pamiętam jeszcze swoje zaskoczenie, gdy znalazłam podkład rozświetlający idealnie pasujący do mojej karnacji w odcieniu Golden dark. W ofercie znajdziecie również serię kryjącą oraz matującą.
I tak zaczęła się moja przygoda z Annabelle, stałam się szczęśliwą posiadaczką ich podkładu i pędzla kabuki...



Co nam obiecuje producent?

Doskonałość tkwi w prostocie. Marka Annabelle Minerals potrzebowała jedynie czterech składników, by stworzyć doskonałe, naturalne kosmetyki, bez podrażniających skórę parabenów, talków, sztucznych barwników, silikonów czy konserwantów.
Rozświetlająca mika, matujący tlenek cynku, odpowiedzialny za ochronę UVA/UVB na poziomie 15 SPF dwutlenek tytanu i koloryzujący tlenek żelaza-ultramaryna, zapewniają bezpieczny i trwały makijaż, poprawiający zarówno wygląd, jak i samopoczucie.
Zapomnij o zatkanych porach, nieoddychającym podkładzie, słabym kryciu przebarwień lub efekcie maski. Rozświetlający podkład mineralny Annabelle Minerals jest delikatny dla skóry, zapewnia umiarkowane krycie i przeznaczona jest szczególnie dla kobiet o cerze pozbawionej blasku, przemęczonej, z drobnymi zmarszczkami.
Rozświetlające podkłady mineralne Annabelle Minerals dostępne są w czterech gamach kolorystycznych, w których wyróżniamy kilka poziomów jasności.
Odcienie golden dedykowane są kobietom o ciepłym typie urody. Dominują w nich żółte nuty z domieszką oliwkowych tonów.
Podkład rozświetlający Golden Dark dedykowany jest dla kobiet o ciemnej, opalonej karnacji. Jest łatwy w aplikacji, daje poczucie lekkości i naturalny wygląd.
Podkłady mineralne Annabelle Minerals są trzy razy wydajniejsze od kosmetyków płynnych.
Podkład dostępny w opakowaniach o pojemności 4 i 10 gramów. 
Wygodny i elegancki słoiczek z trwałego plastiku z sitkiem zabezpiecza podkład przed rozsypywaniem.
Składniki: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide
Cena: 34,90 zł (4g), 59,90 zł (10g)




Moje odczucia

Jak się pewnie już domyślacie, ten kosmetyk jest dla mnie hitem! Używałam go namiętnie przez te ostatnie lata. Produkt spełnia swoją obietnicę. Ma świetny skład, nie uczula i nie podrażnia.
 Zapewnia dobre krycie, bez efektu maski. Jego największą zaletą to jego wydajność. Zakupiłam wtedy małe opakowanie i jeszcze go nie skończyłam! Mimo swojej kobiecej ciekawości i chęci posiadania nowych kosmetyków myślę, że jak  zobaczę denko, to zakupię go ponownie. 

Jeśli szukacie porządnego podkładu mineralnego, bez wahania możecie sięgnąć po ten. 
Jeśli nie możecie odwiedzić salonu, to zapraszam do sklepu internetowego. Znajdziecie w ofercie zestawy próbek. Będziecie mogły przetestować kilka odcieni, zanim się zdecydujecie na opakowanie w pełnym wymiarze.

Poza tym posiadam róż w odcieniu Honey, nie trafiłam z kolorem, za jasny dla mojej karnacji. Natomiast bardzo lubię ich rozświetlający cień NougatNiestety nie miałam jeszcze okazji przetestować pozostałych produktów AM. 
Cieszy mnie to, że firma wciąż się rozwija. Ostatnio pojawił się nawet primer w ich ofercie

Mam nadzieję, że ten post był przydatny. Często sięgamy po zagraniczne produkty, a nie zdajemy sobie sprawy, ile perełek mamy na polskim rynku. Tak jak mawia przysłowie: "Cudze chwalicie, swego nie znacie". ;)

Ciekawa jestem, czy używacie już jakiś minerałów w codziennym makijażu?

12 komentarzy

  1. Wygląda zachęcająco :) ja używam okazjonalnie podkładu tylko pod oczy, wybieram apteczne produkty,ale spróbować nie zaszkodzi, tym bardziej, że ma fajny skład i przystępną cenę :)
    Blog zapisałam i na pewno będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię AM, chociaż mam wrażenie, że przy wielkich problemach dermatologicznych krycie jest zbyt słabe. Chociaż może wersja kryjąca będzie odpowiednia, ja mam matującą. Używam już te 10g podkładu ponad rok, a końca nie widać. To była dobra inwestycja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dobra inwestycja! ;) Dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie używam, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to :) dzięki za odwiedziny!Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja mam swojego ukochanego lauressa! Podkład stworzony dla mnie. Niestety firma się zamknęła.... Mam zapasy na jakieś 9 lat (3 opakowania podkładu) a potem nie wiem co zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe:D nie znałam tej firmy. Dzięki za odwiedziny!:)))

      Usuń
  5. Bardzo lubię te ich podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam ich produktów...zapomniałam o istnieniu tej firmy lol weszłam teraz na ich stronę i mają dużo kolorów, muszę przetestować ;) Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall