wtorek, 20 grudnia 2016

Gdzie kupuję surowce kosmetyczne?

W 2010 roku, gdy zaczynałam robić domowe kosmetyki, nie było tak bogatej oferty, jak dzisiaj.
Jedna z pierwszych  stron, na którą trafiłam kilka lat temu to biochemiaurody.com.
Znajdziecie tam wiele składników i gotowe zestawy  do przygotowania własnych mieszanek. To doskonale rozwiązanie dla tych, co pragną przejść na naturalną kosmetykę, a nie mają jeszcze doświadczenia. W zestawach znajdziecie wszystkie już odmierzone składniki i instrukcje. Szczególnie polecam zestaw do olejku myjącego. To najlepsze olejek do demakijażu jakikolwiek używałam przez te ostatnie lata. Próbowałam już wiele kosmetyków do demakijażu, ale zawsze do niego wracam.



Z czasem moje zainteresowanie domowymi kosmetykami rosło i zaczęłam robić bardziej skomplikowane mieszanki. Zaczęłam więc szukać kolejnych sklepów, gdzie mogłam się zaopatrzyć w rozsądnych cenach.
Trafiłam na Ecospa. Jest to strona, na której najczęściej kupuję, ponieważ można odbierać paczki w ich Warszawskim biurze (nie płacąc za koszty przesyłki). Znajdziecie tam dużą ofertę maseł, olejów roślinnych, olejków eterycznych, hydrolatów, surowców, opakowań oraz gotowych zestawów.


Podobne oferty znajdziecie w sklepach Zrób Sobie Krem, E-naturalne i Mazidla.
Są to strony, na jakich najczęściej zamawiam i zawsze jestem zadowolona z jakości produktów.

Ostatnio odkryłam e-shop  kolorowka.com, można na nim zamawiać składniki do robienia kosmetyków mineralnych.
Dzisiejsza ilość sklepów z półproduktami jest dowodem na to, że zainteresowanie naturalną kosmetyką rośnie. 

Mam nadzieję, że ten post był pomocny. Macie jakieś swoje sprawdzone miejsca w sieci? :)

4 komentarze

  1. Witaj Angeliko! Ja rowniez zaczelam przygode z domowymi kosmetytkami w 2010 roku, a jeszcze wczesnie moje pierwsze mieszanki do twarzy to byla oliwa z oliwek plus olejek eteryczny z czystka. Teraz bawie sie w bardzo skomplikowane mieszanki, robilam juz doslownie wszystko wraz z pomadkami! Kiedy mam okazje byc w Polsce zamawiam polprodukty. Zamawialam juz z ZSK oraz Calaya pl. Teraz marzy mi sie zamowic na mazidlach ekstrakt z nori oraz olej z kawy i czarnej maliny... POza tym czesto zamawiam z Aroma zone oraz Gisella Manske. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Nie znam Calaya.pl, muszę zerknąć co tam mają ;) Zaczynałam też z Aroma zone, ale wiadomo nie opłaca mi się zamawiać do Polski ;) Jak będę w Paryżu to pewnie odwiedzę ich sklep bo jest sporo nowości Ściskam! :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Polska jest bogata w wiele surowców mineralnych i nie tylko i trzeba z nich korzystać ;) Te kosmetyki są świetne! Mam je i muszę przyznać, że potrafią zdziałać cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall