piątek, 9 grudnia 2016

Kilka pomysłów na prezent dla Niej i dla Niego


Przychodzę dzisiaj do Was z moimi pomysłami na Świąteczne prezenty.
Przeglądając strony polskich naturalnych marek kosmetycznych, znalazłam kilka perełek i fajne zestawy (kliknij na zdjęcie, żeby się znaleźć na stronie producenta).


Dla Niej

Zacznijmy  od książki Damskie Laboratorium Angeliki Gumowskiej wydanej przez PWN.
Jest to pozycja dla Pań, które chcą zacząć swoją przygodę z domowymi kosmetykami. Książka zawiera 50 receptur i porad. Jestem jej bardzo ciekawa, ponieważ jest to jedna z pierwszych o takiej tematyce na polskim rynku. Dla takiej miłośniczki kosmetyki domowej jak ja to strzał w dziesiątkę ! 
Na pewno znajdzie się niebawem w mojej bibliotece. 




Wpadły mi w oko małe kosmetyczki/organizery firmy Jan Barba. Kosmetyczki zostały uszyte w Polsce z wełny ze szkockich kiltów. Produkty są unikalne, ponieważ istnieje tylko jedna sztuka z każdego wzoru.


                                                                           


Zachwyciły mnie również świece tej samej firmy. Świece są ręcznie wytwarzane i mają właściwości aromaterapeutyczny dzięki olejkom eterycznych. Z pewnością stworzą przytulną atmosferę i udekorują wasze wnętrze.  Miałam okazję je zobaczyć na żywo i są przepiękne!

 
                                                            
               

Mam alternatywę również dla Wegan, którzy unikają wosku pszczelego. Mogę zaproponować świece na bazie wosku sojowego i naturalnych olejków firmy Hagi. Taka świeca to zdecydowanie zdrowsza alternatywa dla środowiska i dla naszego zdrowia. Niestety zwykle świece (chemiczne) są pełne sztucznych i trujących zapachów.


Czas na kosmetyczne zestawy! W tym roku mamy duży wybór:

                                                                                             
                                                         



                          




Znajdziecie zestawy takich firm jak Lovingeco, Sylveco, Mokosh, Make me bio i Naturativ. 
Ceny zestawów wahają się od 60 zł do 230 zł. Możemy oczywiście liczyć na promocję!


Dla Niego

Przejdźmy teraz do Panów. Byłam mile zaskoczona ofertą firm, które się postarały o to, żeby Panowie nie czuli się wykluczeni.
Jest to dobra okazja drogie Panie, żeby przekonać Waszych mężczyzn do używania czegoś więcej niż mydła i pasty do zębów. ;)
W  ofercie znajdziecie produkty do codziennej pielęgnacji, do golenia i pielęgnacji brody.



                                                                                    

       


Mam nadzieję, że ten post będzie dla Was fajnych źródłem inspiracji,
Dajcie koniecznie znać czy Wam się podoba tegoroczna oferta polskich firm?


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall