czwartek, 6 kwietnia 2017

Ma French Box - Francuskie pudełko lifestylowe

     
  
Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić co znalazłam w marcowym  pudełeczku Ma French Box.  Na początku kilka szczegółów. Z racji tego, że to box lifestylowy, znajdziemy w środku kosmetyki, smakołyki, biżuterie oraz akcesoria. Bardzo mi się ten pomysł podoba! Uwielbiam kosmetyki, ale comiesięczna dostawa nowych  produktów to zdecydowanie za dużo. Wszystkie artykuły są produkowane we Francji, ekologiczne i cruelty free. Istnieje również pudełko dla mężczyzn. W każdej edycji znajdziemy pełnowymiarowe produkty.


Temat tego miesiąca to Instant Cocooning. Bardzo mi się podoba jak box się prezentuje. Wszystko jest starannie zapakowane i ślicznie wygląda.


Zacznijmy od kosmetyku. Pięknie pachnące mydełko firmy Lulu & Guite. Dostałam wersję orzechy laskowe i pomarańcza przeznaczoną dla skóry mieszanej i tłustej. Mydło jest natłuszczające i nie wysusza mojej wymagającej skóry. Sprawdza się nawet do twarzy!


Rooibos o smaku jabłek i cynamonu firmy Le chapelier fou oraz tradycyjne maślane Magdalenki Ciastka były przepyszne. ;) Rooibos jest podobno bardzo dobry dla zdrowia i ma wspaniałe właściwości. Do tej pory nigdy nie kupowałam czerwonej herbaty, tak więc cieszę się, że będę mogła ją w końcu przetestować. 


Wełniana opaska ręcznie robiona. Zima się skończyłam, ale chętnie będą ją nosiła w przyszłym roku.


W pudełku był też naszyjnik francuskiej artystki Marion Pierret.


Ostatni produkt  to rzecz codziennego użytku. Malutkie grzejniki do kieszeni na pewno się przydadzą :) Można je również zostawić w zamrażarce i używać na ból głowy, opuchnięte powieki czy stłuczenia. 

Na końcu kilka cennych informacji. Koszt subskrypcji na jeden miesiąc to 39,90 euros i tutaj musimy niestety jeszcze doliczyć koszty wysyłki do Polski w wysokości 5 euros. Jeśli zdecydujemy się na roczną subskrypcję to wychodzi taniej, bo 33,90 euros. 

Podsumowując jestem zadowolona ze zawartości pudełka. Jestem ciekawa co myślicie o French Box? A może wolicie typowo kosmetyczne pudełka? :)


8 komentarzy

  1. Zawartość bardzo fajna, ale cena dosyć wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! ale wszystkie pudełka z produktami pełnowymiarowymi są w takiej cenie we Francji ;) Dla nich wychodzi taniej ;)

      Usuń
  2. Zawartość przyjemna dla oka. Uwielbiam takie mydełka, na pewno pięknie pachnie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym pudełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy box, świetna odmiana wśród dostępnych boxów... Cena niestety powala. + obserwuję i zapraszam do mnie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall