wtorek, 22 listopada 2016

Migawki Warszawskich Targów Ekocuda






W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszej edycji Targów Kosmetyki Naturalnej EKOCUDA organizowanej w domu towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie.

 Na Targach były obecne firmy dobrze mi znane, ale odkryłam również raczkujące polskie marki, które zachwyciły mnie piękną szatą graficzną. Myślę tu szczególnie o Jan Barba i Lovingeco, które mi wpadły w oko. Większość firm nie posiada sklepów stacjonarnych, była to więc wspaniała okazja żeby porozmawiać z wystawcami, powąchać i przetestować kosmetyki.

Targi zgromadziły tłumy i już planowana jest kolejna edycja na wiosnę. Cieszy mnie bardzo, że świadomość ludzi rośnie i że coraz więcej osób przechodzi na naturalną stronę kosmetycznej mocy :)
Moje wrażenia są pozytywne! Długo czekałam na podobne wydarzenie w Polsce i wyszłam z targów zachwycona.

Zapraszam do krótkiej relacji foto ;)
































2 komentarze

  1. Ależ na pierwszym zdjęciu pani przy swoim stoisku znudzona. Aż tak nudno tak było? Ja się wybieram na 2 edycję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super! Mi się bardzo podobało, też się wybieram na drugą edycję. ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Uwielbiam z Wami rozmawiać i daje mi to ogromną motywację do pisania :)

© Green Baazar
Maira Gall